اولاند در کاهش محبوبیت رکورد زد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اولاند

بر اساس نتایج نظرسنجی «مرکز تحقیقات سیاسی علمی پو» (Cevipof) که در روزنامه فرانسوی لوموند منتشر شد، محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور در حال فرو ریختن بوده و به یک رکورد تبدیل شده است.

 به گزارش ایرنا، نتایج نظرسنجی نشان می دهد که فقط چهار درصد از پاسخ دهندگان، از عملکرد رئیس جمهوری فعلی فرانسه راضی هستند.

 

از زمان راه اندازی نظرسنجی انتخاباتی مرکز تحقیقات سیاسی علمی پو، از نوامبر 2015 تاکنون، آمار محبوبیت فرانسوا اولاند در حال کاهش است.

 

بر اساس این گزارش، از میان 17 هزار و 47 پاسخ دهنده در این نظرسنجی، سه درصد از عملکرد اولاند تاحدودی راضی و فقط یک درصد بسیار راضی هستند.

 

در گزارش لوموند آمده است که از سال 1958 تاکنون، رئیس جمهوری فعلی فرانسه رکورد کاهش محبوبیت را ثبت و در نوامبر 2013 موسسه نظرسنجی ایپسوس (Ipsos) آماری مبنی بر محبوبیت 20 درصدی فرونسوا اولاند منتشر کرده است.

 

پیشتر روزنامه فرانسوی لوفیگارو در مقابله ای از کتاب «رئیس جمهور نباید اینگونه سخن بگوید» مشتمل بر 61 مصاحبه 2 تن از روزنامه نگاران لوموند با فرانسوا اولاند در زمان ریاست جمهوری اش، سخنان اولاند را به خودکشی سیاسی تشبیه کرد.

منبع: ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------