آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

نیشن: اوباما جنگ سرد جدیدی را با روسیه آغاز کرد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,اوباما

نشریه آمریکایی نیشن در مقاله ای ادعا کرد که اوباما در دوران ریاست جمهوری خود جنگ سرد تازه ای را با روسیه به راه انداخته است.

 به گزارش خبرآنلاین جیمز کاردن خبرنگارمجله The Nation در مقاله ای نوشت که رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما به قول خود مبنی بر بهبود روابط با روسیه و دیگر کشورها عمل نکرد و برعکس دولت وی جنگ سردی را با مسکو براه انداخته است.

 

به نوشته نیشن ماههای آخر دوران ریاست جمهوری باراک اوباما نزدیک می شوند و کاملا روشن شده است در سیاست خارجی آمریکا تغییری بوجود نیامده است.

 

این نشریه با تاکید براینکه وعده های اوباما مبنی براینکه جنگ در عراق پایان خواهد یافت، جهان از سلاح هسته ای رهایی می یابد ، روابط با روسیه بهتر می شود ، آمریکا میانجی صادقی بین اسرائیل و فلسطین خواهد شد و روابطش را با جهان عرب بهبود خواهد بخشید تماما به واقعیت نپیوستند نوشت:  طی سالهای اخیر آمریکا در تلاش انزوا و تغییر حکومت روسیه بوده است اما در این کار نیز موفقیتی حاصل نشده و  اوباما اکنون جنگ سرد جدید و خطرناکتری را با این کشور به راه انداخته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------