آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

حیدر العبادی: عملیات موصل بی‌وقفه ادامه دارد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, حیدر العبادی

نخست وزیر عراق اخبار منتشر شده درباره وقفه در عملیات موصل را رد کرد و در تایید اظهارات فرماندهان عملیات نظامی افزود: عملیات تا زمان آزادسازی نینوا ادامه خواهد داشت.

 به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد، امروز و روز گذشته تعدادی روستا آزاد شد و عملیات تا زمان آزادی کامل نینوا ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: عملیات ادامه دارد و در هیچ محوری متوقف نشده است.

 

نخست وزیر عراق تصریح کرد: غرض ورزان و مخالفان هرگز نمی‌توانند مانع از تلاش‌ها و فداکاری‌های فرزندان ما برای آزادی کشورشان شوند.

 

رسانه‌ها اخیرا به نقل از یک مسئول ائتلاف ضد داعش از توقف دو روزه عملیات موصل اخباری را منتشر کرده بودند که همان ابتدا فرماندهان ارتش عراق و نیروهای حشد شعبی این اخبار را تکذیب کردند.

 

عبدالوهاب، سرلشکر در سازمان مبارزه با تروریسم روز شنبه گفت: عملیات موصل ادامه دارد و آنچه که در جریان است پاکسازی مناطق آزاد شده است.

 

نیروهای حشد نیز روز شنبه از آغاز عملیات بزرگ آزادسازی مناطق غرب موصل خبر داده و متعهد به پیروزی تاریخی در آن مناطق شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------