آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سی ان ان: تهدید به تیراندازی ترامپ در نوادا سخنرانی او را برای دقایقی قطع کرد



شبکه خبری 'سی ان ان' گزارش داد: درجریان سخنرانی دونالد ترامپ در ستاد انتخاباتی وی در ایالت نوادا آمریکا پس از آنکه فردی اعلام کرد که احتمال تیراندازی از میان جمعیت وجود دارد ، برای دقایقی قطع و پس از خارج کردن ترامپ از محل سخنرانی دقایقی بعد وی با بازگشت به این محل سخنرانی خود را ادامه داد.

  به گزارش  ایرنا ؛سی ان ان روز یکشنبه گزارش داد ترامپ که شب گذشته (به وقت تهران ) و در ادامه کارزار انتخاباتی خود در شهر 'رینو' (Reno) واقع در شمال ایالت نوادا درحال سخنرانی بود که با فریاد اینکه 'فردی اینجا اسلحه دارد' به سرعت توسط نیروهای امنیتی به خارج از صحنه سخنرانی برده شد.

 

سی ان ان گزارش داد: سخنگوی سرویس امنیتی حاضر دراین مراسم در این باره در بیانیه ای اعلام کرد که در هیاهوی جمعیت حاضر، فردی فریاد زد 'تفنگ' ، اما سلاحی در جریان جستجوها پیدا نشد.

 

بنابراین گزارش ترامپ دقایقی بعد برای ادامه سخنرانی خود به صحنه بازگشت. سی ان ان افزود درجریان این حادثه فردی به طور موقت بازداشت شد اما بعدا نیروهای امنیتی وی را آزاد کردند.

 

ترامپ پس ازاین حادثه گفت که ما هرگز متوقف نخواهیم شد و از نیروهای امنیتی تشکر کرد.

 

این حادثه در حالی رخداد که تنها سه روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا زمان باقی است .

 

رقابت بین دو نامزد دمکرات وجمهوریخواه در نظرسنجی ها نزدیک گزار ش می شود.

 

بنابر نظرسنجی شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز که در بازه زمانی اول تا سوم ماه نوامبر برابر با 11 تا 13 آبان ماه به عمل آمده نشان می دهد که هیلاری کلینتون با کسب 46درصد آرا در برابر 45 درصد آرا ترامپ و تنها با یک درصد اختلاف از وی پیش است.

 

درهمین حال بنابر آخرین بررسی های به عمل آمده از سوی RCP موسوم به Real Clear Politics آرا الکترال دو نامزد دمکرات و جمهوریخواه به ترتیب 216 و 164 رای الکترال است.

 

نامزدی پیروز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد که بتواند از مجموع 538 آرا الکترال 270 آرا را به دست آورد.

 

انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا هشتم نوامبر برابر با 18 آبان ماه برای تعیین چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزاری می شود.

  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,تهدید به تیراندازی ترامپ

 

  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,تهدید به تیراندازی ترامپ

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------