آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

تیراندازی اطراف محل رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در لس آنجلس ۲ کشته و ۳ زخمی برجاگذاشت



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل, انتخابات ریاست جمهوری

 تیراندازی در اطراف یک مرکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در منطقه مسکونی «آزوسا» (Azusa)، واقع در «لس آنجلس» ایالت «کالیفرنیا»، ۲ کشته و ۳ زخمی برجا گذاشت و پلیس به مردم هشدار داد که از منازل خود خارج نشوند.

 به گزارش تسنیم ، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز»، با انتشار این خبر افزود: مقامات رسمی خبر داده اند که این تیراندازی که ساعت 2 عصر سه شنبه به وقت محلی روی داده و بنا به گفته «جف اسکورگین» (Jeff Scorggin)، رئیس پلیس «لس آنجلس»، پلیس حداقل با یک مظنون رو به روست که به شدت مسلح است.

 

همچنین «جری ویلیسون» (Jerry Willison)، از اداره پلیس منطقه «آزوسا» نیز شرایط را «بسیار غیرقابل پیش بینی و حساس» توصیف و به خاطر امنیت پلیس و همچنین مجروحان از ذکر مکان دقیق تیراندازی خودداری کرد.

 

پلیس آزوسا از ساکنان خواسته تا از محل تیراندازی دور شوند و از خانه های خود بیرون نیایند.

 

در ساعت 2و 15 دقیقه عصر (به وقت محلی)، به دستور پلیس دبستان های منطقه Slauson Middle and Mountain View و همچنین یک درمانگاه و مرکز پیش دبستانی تعطیل شدند.

 

کالیفرنیا یکی از ایالت های بزرگ و پرجمعیت در غرب آمریکاست که به یکی از ایالت های هوادار دمکرات ها مشهور است.

 

حوزه های رای گیری در ایالت های غربی آمریکا، شامل واشنگتن، اورِگان و کالیفرنیا ساعت هشت شب به وقت محلی (7:30 صبح چهارشنبه به وقت ایران) بسته خواهند شد.

زمان رسمی اخذ رای در 50 ایالت آمریکا و حتی در شهرستان های یک ایالات متفاوت است ولی با توجه به زمان بندی رسمی اعلام شده می توان آغاز رای گیری را از ساعت 6 بامداد و پایان آن را در ساعت 9 شب در نظر گرفت.

 

با توجه به چهار منطقه زمانی آمریکا و اختلاف زمانی 3:30 ساعته آن کشور با ایران، رای گیری از ساعت 14:30 بعد از ظهر 18 آبان تا 7:30 بامداد 19 آبان به طول خواهد انجامید.

 

روز 8 نوامبر(18 آبان ماه) بیش از 120 میلیون آمریکایی در 50 ایالت آمریکا با آرای پیش از موعد، و حضوری الکترونیک، چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور را تعیین می کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------