ان.بی.سی نیوز: آنان که به دنبال ورود به کابینه ترامپ هستند



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,دونالد ترامپ

شبکه خبری ان.بی.سی نیوز در پی پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در گزارشی اسامی برخی از افراد وفادار به رئیس جمهوری منتخب این کشور را که به نظر می رسد، پست هایی در کابینه وی داشته باشند، اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، ان.بی.سی نیوز نوشت که اعلام نام این افراد بر اساس گفت و گوهایی است که با سه مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ تا پیش از پیروزی وی انجام شده است.

 

ان.بی.سی نیوز گزارش داد: سه مشاوری که خواستند نامشان فاش نشود دراین باره گفتنه اند 'رودی جولیانی' (Rudy Giuliani) شهردار سابق نیویورک برای 'دادستانی کل' آمریکا در نظر گرفته شده است.

 

رودی جولیانی یکصدوهفتمین شهردار نیویورک بین سال های 1994 تا 2001میلادی در زمان حوادث یازده سپتامبر بود.

 

ان.بی.سی نیوزافزود: 'نیوت گینگریچ' (Newt Gingrich)رئیس سابق کنگره آمریکا در سالهای 1995 تا 1999 نیز برای سمت وزارت امور خارجه آمریکا در نظر گرفته شده است.

 

بر اساس این گزارش، 'مایکل فلین' (Michael Flynn) ژنرال بازنشسته ارتش نیز برای وزارت دفاع یا 'مشاور امنیت ملی' در نظرگرفته شده است. فلین رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی 2012 تا 2014میلادی بود.

 

این شبکه خبری آمریکایی درادامه نوشت: 'استیو ناچین' (Steve Mnuchin) رئیس مالی ترامپ برای وزارت خزانه داری و 'لوی آیزنبرگ' (Lew Eisenberg) برای وزارت بازرگانی در نظر گرفته شده اند.

 

ان.بی.سی نیوز گزارش داد: این اسامی تا پیش از اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود و مشاوران ترامپ گفتند که بیشتر توجه کارزار بر نتایج انتخابات متمرکز است.

 

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام رسمی شبکه تلویزیونی سی ان ان، ترامپ توانست در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا با کسب 289 آرا الکترال در برابر 218 آرای الکترال رقیب دمکراتش «هیلاری کلینتون»، برنده این انتخابات شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------