اوباما: هر آنچه از دستمان برآید برای موفقیت ترامپ انجام می‌دهیم



  اخبارربین الملل,خبرهای    بین الملل,باراک اوباما

باراک اوباما پس از دیدار با ترامپ در کاخ سفید متعهد شد تا هر آنچه از دستش برآید برای کمک به او انجام دهد؛ رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز دیدار با اوباما را بسیار خوب توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، اوباما روز پنجشنبه در کاخ سفید میزبان دونالد ترامپ بود تا در اقدامی پروتکلی وی را آماده تحویل گرفتن قدرت و کلید کاخ سفید کند؛ دیداری که قرار بود 15 دقیقه به طول بینجامد اما یک ساعت و نیم پشت درهای بسته ادامه داشت.

 

اوباما در پایان این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با ترامپ گفت: رئیس جمهور منتخب آمریکا دونالد ترامپ است و همه ما هرکاری که از دست‌مان برآید برای موفقیت وی می‌کنیم چرا که اگر او موفق شود کشور موفق خواهد شد. با ترامپ گفت‌و گوهای مفیدی داشتیم و درباره بسیاری از مسائل داخلی و خارجی صحبت کردیم.

 

ترامپ نیز دیدار با اوبا ما را بسیار خوب خواند و گفت: این اولین دیدار من با آقای رئیس جمهور بود. صحبت‌هایمان یک ساعت و نیم به طول انجامید و احساس می‌کنم که باید دیدارهای دیگری نیز با او داشته باشم.

 

ترامپ گفت که ملاقات رئیس جمهوری دموکرات آمریکا باعث افتخارش است. رئیس جمهوری منتخب افزود که با باراک اوباما درباره موضوعات مهمی صحبت کرده است.

 

دونالد ترامپ با هدف گفتگو درباره چگونگی انتقال آرام قدرت به واشنگتن سفر کرده است. ملانیا همسر وی نیز در این دیدار ترامپ را همراهی و با میشل اوباما، بانوی اول آمریکا گفتگو کرد.

 

گرچه رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور منتخب این کشور در این کنفرانس مطبوعاتی در مقابل خبرنگاران خندان بودند و تلاش می‌کردند که نشان دهند همه چیز خوب است اما کارشناسان می‌گویند اختلافات میان این دو و در کل دموکرات‌ها با دونالد ترامپ بسیار عمیق تر از آن است که بتوان بر آن سرپوش گذاشت.

 

رئیس جمهوری منتخب آمریکا سپس به کنگره رفت و با پل رایان و سناتور میچ مک کانل، روسای جمهوریخواه مجالس نمایندگان و سنا دیدار کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------