واکنش ترامپ به اعتراضات: مردم مرا نمی‌شناسند



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در تلاش برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از انتخابات گفت: آنها به خیابان‌ها ریخته‌اند تنها به این دلیل که مرا نمی‌شناسند.

 به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه سی‌.بی‌.اس که مشروح آن یکشنبه شب به وقت محلی پخش شد، به سوالاتی در رابطه با اعتراضات سراسری در آمریکا در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.

 

خبرنگار سی‌.بی‌.اس گفت: آن مردم، آمریکایی‌هایی هستند که می‌ترسند و برخی از آنها هنوز هم در خیابان‌ها هستند و علیه شما تظاهرات می‌کنند؛ علیه حرف‌های شما.

 

ترامپ گفت: این تنها به این علت است که آنها مرا نمی‌شناسند. فکر نمی‌کنم که آنها مرا بشناسند. من قطعا به آنها می‌گویم که نباید بترسید. نترسید. ما قرار است دوباره وجهه کشورمان را باز گردانیم. اما قطعا شما نباید بترسید.

 

اعتراضات ضد ترامپ در واکنش به نتایج انتخابات هشتم نوامبر هنوز در سراسر آمریکا ادامه دارد. آنها در اعتراض به لحن سخنان نژادپرستانه ترامپ به خیابان‌ها آمدند و معتقدند که او نمی‌تواند رئیس‌جمهوری تمام مردم آمریکا باشد. ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود سخنان تند و تیزی ایراد کرده که هم از جنبه داخلی و هم خارجی منتقدان زیادی داشت.

 

ترامپ در اولین واکنش به اعتراضات مردمی در پیامی توئیتری نوشت: «معترضان حرفه‌ای، به تحریک رسانه‌ها، در حال اعتراض کردن هستند! آنها خیلی بی‌انصاف هستند.» با این حال او بعدا از سخنانش کوتاه آمد و گفت که او "عاشق شور و شوق برای کشور بزرگ آمریکاست" که توسط "گروه کوچکی از معترضان" به نمایش درآمده است.

 

با این حال او یک بار دیگر در مصاحبه با سی‌.بی‌.اس به معترضان با لفظ "حرفه‌ای‌ها" اشاره کرد و گفت: "اوه فکر می‌کنم برخی از آنها حرفه‌ای باشند... آره."  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------