چلسی کلینتون راه «هیلاری» و «بیل» را ادامه می دهد؟



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل , چلسی کلینتون

به رغم شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نام کلینتون ممکن است همچنان در آینده سیاست آمریکا جایگاهی داشته باشد.

 به گزارش انتخاب ، برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که چلسی کلینتون، دختر هیلاری کلینتون ممکن است برای کسب یک کرسی کنگره از ایالت نیویورک نامزد شود.

 

این گمانه زنی پس از آن مطرح می شود که نیتا لوئی، نماینده دموکرات ۷۹ ساله پس از حدود ۳۰ سال فعالیت به عنوان نماینده ناحیه هفدهم نیویورک، اعلام بازنشستگی کرده است. این ناحیه مناطق «راکلند کانتی» و بخش‌هایی از «وست‌چستر» را در بر می گیرد که بیل و هیلاری کلینتون ساکن آن هستند.

 

به نوشته کریستین ساینس مانیتور، یک منبع نزدیک به خانواده کلینتون به نیویورک پست گفت: «درست است که کلینتون‌ها پس از شکست خرد کننده برای اینکه دوباره سازماندهی شوند به زمان نیاز دارند، اما آنها هیچوقت تلاش خود را متوقف نمی کنند.»

 

کریستین ساینس مانیتور می نویسد چلسی کلینتون، چهره جدیدی برای توسعه برند کلینتون است. در سال‌های گذشته او نقش کاملا واضحی در بنیاد کلینتون و تبلیغات انتخاباتی اتخاذ کرده است. این منبع گفته است در حالی که عالم سیاست آن زندگی ایی نبوده که هیلاری کلینتون برای چلسی در نظر داشت، چلسی تصمیم گرفت در مسیر تبلیغات انتخاباتی مادرش گام بردارد و نشان داد که در این عرصه کاملا آماده، ماهر و با اینکه در معرض دید قرار بگیرد، مشکلی ندارد.

 

چلسی کلینتون به عنوان یک عضو هیئت مدیره بنیاد کلینتون و عضو مهم ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون همان نوع تجربه ای را دارد که دیگر کاندیداهایی که برای اولین بار وارد موقعیت‌های شغلی سیاسی شدند، داشتند.

 

چلسی کلینتون اکنون ساکن منطقه منهتن است که او را فاقد شرایط لازم برای نامزدی ناحیه هفدهم نیویورک می‌کند. اما تصمیم بیل و هیلاری کلینتون برای خرید یک خانه در کنار خانه خودشان در چاپاکوا در ماه اوت ممکن است یک تصمیم استراتژیک باشد که برخی گمان می کنند ممکن است خانه چلسی و همشرش مارک مزوینسکی و دو فرزند کوچکشان باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------