آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

اعتراض سندرز به یک انتصاب ترامپ: انتصاب "بانون" نژادپرست در کاخ سفید قابل قبول نیست/ او را برکنار کن



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل , برنی سندرز

در یک جامعه دموکراتیک ما می‌توانیم با همه مسائلی که پیش می‌آید، ابراز مخالفت کنیم اما نژادپرستی به هیچ وجه نمی‌تواند بخشی از سیاست‌گذاری عمومی کشور باشد.

 یک کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نسبت به اقدام رئیس‌جمهوری منتخب این کشور به انتصاب استفان بانون به عنوان استراتژیست ارشد خود هشدار داد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، برنی سندرز، سناتور آمریکایی و یکی از کاندیداهای حزب دموکرات در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب این کشور باید انتصاب استفان بانون را به عنوان استراتژیست ارشد و معاون عالی خود لغو کند.

 

سندرز اظهار کرد: انتصاب فرد نژادپرستی همچون بانون در چنین سمتی توسط ترامپ کاملاً غیرقابل قبول است.

 

وی افزود: در یک جامعه دموکراتیک ما می‌توانیم با همه مسائلی که پیش می‌آید، ابراز مخالفت کنیم اما نژادپرستی به هیچ وجه نمی‌تواند بخشی از سیاست‌گذاری عمومی کشور باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری ووکس، در بیانیه‌ای از سوی تیم رییس‌جمهوری منتخب آمریکا پیش‌تر اعلام شد که استفان بانون،‌ مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ به عنوان استراتژیست ارشد و مشاور عالی وی و رینس پریباس، به عنوان رییس کارمندان کاخ سفید فعالیت خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------