آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اوباما روسیه را ابرقدرت نظامی خواند



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , اوباما

باراک اوباما در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در برلین اظهار داشت: نظرمن نسبت به روسیه از اولین روز ریاست جمهوری‌ام تغییر پیدا نکرده است.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ریانووستی، اوباما اظهار داشت: روسیه کشوری مهم و یک ابرقدرت نظامی است و بر منطقه و جهان نفوذ دارد.

 

اوباما خاطرنشان کرد که همه به موفقیت و رشد اقتصادی و روابط حسنه روسیه با کشورهای همسابه علاقمند هستند. اوباما امیدوار شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا رویکرد همکاری با روسیه را ادامه دهد. اما با این وصف در جاهایی که دیدگاههایش با واشنگتن متضاد است مقابله وجود خواهد داشت.

 

با این حال اوباما تصریح کرد که واشنگتن شواهد اثبات کننده روشنی درخصوص دست داشتن روسیه درحملات سایبری به منافع آمریکا دارد. آنجلا مرکل نیز به نوبه خود اظهار داشت که آلمان علاقمند به روابط حسن همجواری با روسیه می باشد. اما این امر نمی ‌تواند ما را از بحث در خصوص عمیق ترین اختلاف نظرات متوقف کند. وی گفت که روسیه همسایه اتحادیه اروپاست و ما دارای ارتباطات تاریخی هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------