آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ در روز اول ریاست بر ایالات متحده آمریکا چکار می کند؟



وی در مورد انرژی گفت: « در مورد انرژی من تمام ممنوعیت های کشنده را در رابطه با استخراج گاز شیل ( ذخایر نامتعارف گازی) و ذغال سنگ برخواهم داشت که موجب ایجاد میلیون ها شغل در کشور خواهد شد.».

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز دوشنبه و در یک پیام ویدئویی، اولویت های دولت خود را در اولین صد روز کاری خود اعلام کرد.

 

به گزارش عصرایران، ترامپ در این پیام ویدئویی، بار دیگر با تکرار اینکه قصد دارد آمریکا را به یک کشور بزرگ تبدیل کند، تغییر قانون برای صدور ویزا، اخراج مهاجران غیرقانونی و خروج از پیمان تجارت TPP را جزو برنامه های نخستین روزهای کاری خود اعلام کرد.

 

به نوشته یورونیوز، رئیس جمهور منتخب آمریکا خطاب به مردم این کشور گفت: « این پیمان یک فاجعۀ بالقوه برای کشور ماست و من دستور خروج از پیمان تجارت آزاد فراسوی اقیانوس ( ترانس پاسیفیک) را خواهم داد. در عوض، ما مذاکرات برای معاملات تجاری دو جانبه را آغاز خواهیم کرد که اشتغال ایجاد خواهد کرد و [ رشد] صنعت به روی خاک آمریکا را بهمراه خواهد داشت.»

  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , ترامپ

پیمان ترانس پاسیفیک در سال ۲۰۱۵ میان ۱۲ کشور صنعتی جهان به امضا رسیده که تقریبا ۴۰ درصد از اقتصاد جهان را در اختیار دارند. علاوه بر آمریکا، کشورهایی مانند نیوزیلند، کانادا، استرالیا، ژاپن، چین و مالزی نیز عضو این پیمان هستند.

 

وی در مورد انرژی گفت: « در مورد انرژی من تمام ممنوعیت های کشنده را در رابطه با استخراج گاز شیل ( ذخایر نامتعارف گازی) و ذغال سنگ برخواهم داشت که موجب ایجاد میلیون ها شغل در کشور خواهد شد.»

 

دونالد ترامپ در مورد قوانین مهاجرت به آمریکا نیز در این پیام ویدئویی گفت : « به وزارت کار دستور خواهم داد تحقیقات در مورد سوءاستفاده از ویزای سفر به آمریکا را که موجب تضعیف بازار کار برای آمریکایی ها می شود، هرچه سریعتر آغاز کند.»

 

رئیس جمهوری آمریکا که تاکنون چند نفر را به سمت های مختلف در دولت خود منصوب کرده، همزمان با انتشار این پیام ویدئویی با تعدادی از جمهوریخواهان برای مشارکت در دولت آیندۀ این کشور در برج خود در نیویورک دیدار کرد.

 

به گفتۀ تیم دونالد ترامپ، وی وزارت امور سربازان قدیمی را به اسکات برواو، فرماندار ماساچوست پیشنهاد کرده و با مری فالین، فرماندار اوکلاهوما نیز برای وزرات کشور گفت و گو کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------