آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

دی‌میستورا: روی کار آمدن ترامپ شاید فرصت تازه‌ای به حل بحران سوریه دهد



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل,دی‌میستورا

استفان دی میستورا اظهار داشت که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا احتمالا به حل و فصل بحران سوریه فرصت تازه‌ای بدهد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه در سخنرانی در همایشی که حزب سوسیال دموکرات آلمان در برلین ترتیب داده بود، گفت: امکان دستیابی به یک زمینه مشترک برای حل و فصل بحران سوریه بین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه وجود دارد.

 

دی میستورا تصریح کرد: روسیه سیاست عقلانی در سوریه در پیش گرفته و ممکن است روسیه و آمریکا برای بحران سوریه راه حلی بیابند چون مسکو و واشنگتن با داعش به عنوان دشمن مشترک روبه‌رو هستند.

 

دی میستورا در عین حال اظهار داشت که نگران است که احتمالا بشار اسد رئیس جمهوری سوریه حمله‌ای جدید در شرق حلب قبل از انتصاب دونالد ترامپ در ۲۰ ژانویه صورت دهد.

 

وی مشخص نکرد که چرا بر این باور است که اسد دست به چنین اقدامی بزند اما دیپلمات‌های اروپایی می‌گویند اسد به خاطر تعهد ترامپ در زمینه تقویت روابط با روسیه تحریک شود و بعید است که دولت کنونی آمریکا که به پایان کار خود نزدیک است واکنشی به این حمله نشان دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------