آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

رئیس جمهور عراق: حمله تروریستی داعش در حله بدون پاسخ نمی‌ماند



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل ,رئیس جمهور عراق

رئیس جمهوری عراق انفجار تروریستی شهر حله که زائران اربعین را هدف گرفته بود، محکوم و تاکید کرد که چنین حملاتی بدون مجازات نخواهد ماند. داعش در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

 به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سومریه نیوز، فواد معصوم، رئیس جمهور کرد عراق انفجار تروریستی روز پنجشنبه که زائران حسینی را در شرق شهر حله هدف قرار داد، محکوم کرد و گفت که به دلیل شهادت و زخمی شدن افراد بیگناه از شهروندان عراقی و زائران ایرانی، پاکستانی و از چند کشور اسلامی دیگر اندوهگین هستیم.

 

وی با تسلیت به خانواده‌های شهدا تاکید کرد: این حملات تروریستی جنایت کارانه بدون مجازات عادلانه و سریع عاملان آن نخواهد ماند.

 

روز پنجشنبه اتوبوس‌های زائران حسینی که در حال بازگشت از مراسم اربعین بودند در یک پمپ بنزین با یک تانکر سوخت بمب‌گذاری شده در پمپ بنزینی در شرق شهر حله هدف قرار گرفت و بنا بر اعلام منابع محلی در عراق نزدیک به 100 شهید بر جای گذاشته که بسیاری از آنها زائران ایرانی هستند.

 

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------