آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

محاصره کامل داعش در موصل



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل , داعش

خبرهای رسیده از خطوط مختلف نبرد در موصل حاکی است تروریست‌های داعش در مرکز این شهر به دام افتاده و در محاصره کامل نیروهای عراقی قرار دارند.

 به گزارش  فارس، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از محاصره کامل موصل و پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی در دو محور شرقی و غربی این شهر خبر داد.

 

به نوشته وبگاه خبری «الصباح» العبادی گفت: یک سوم اهالی موصل هم اکنون به طور مستقیم در حمایت نیروهای دولتی هستند و مأموران امنیتی در تلاشند تا خانواده‌های بیشتری را آزاد و از چنگ تروریست‌ها نجات دهند.

 

وی افزود: عملیات نظامی نیروهای ما با پشتیبانی دقیق و موثر هوایی توانسته است خطوط ارتباطی داعش را در مناطق مختلف موصل قطع کند.

 

الصباح به نقل از «نجم الجبوری» یکی از فرماندهان عملیات آزادسازی موصل نوشت: نیروهای عراقی هم اکنون در حال پیشروی به سمت مناطق مسکونی در محور جنوبی و فرودگاه موصل هستند.

 

«درید سعید» یک فرمانده پلیس ضد تروریسم عراق نیز اعلام کرد: نیروهای ما دیروز (جمعه) حمله به دو محله «الجامعه» و «المصارف» را در شمال شرق ساحل شرقی موصل آغاز کردند.

 

همچنین «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده یگان ضد تروریسم عراق از پاکسازی محله «الزهور» و چندین مجمتع مسکونی دیگر از عناصر داعش خبر داد.

 

«زیاد شیخ» یکی از فرماندهان پلیس فدرال نیز  اعلام کرد:  تروریست‌های داعش در مرکز موصل به دام افتاده و در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفته‌اند.

 

 در ادامه عملیات آزادسازی استان «نینوی» نیروهای الحشد الشعبی پنجمین مرحله آزادسازی غرب موصل را دیروز (جمعه) آغاز کرده و درگیری‌ها در این منطقه ادامه دارد.

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------