دیدار وزیر خارجه مصر با معاون ترامپ (+عکس)



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,وزیر خارجه مصر

وزیر خارجه مصر که به واشنگتن سفر کرده با معاون رئیس جمهوری آمریکا دیدار و پیام رئیس جمهور کشورش را مبنی بر تمایل برای گسترش همکاری دوجانبه ابلاغ کرد.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع ، مسامح شکری، وزیر خارجه مصر در جریان سفر به واشنگتن با مایک پنس، معاون رئیس جمهوری جدید آمریکا  دیدار کرد و پیام شفاهی عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری کشورش را به وی ابلاغ کرد.

 

احمد ابو زید، سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای گفت: سیسی در پیام شفاهی خود به دونالد ترامپ و مایک پنس بر  روابط میان دو کشور  و تمایل مصر برای گسترش همکاری با دولت جدید آمریکا تاکید کرده است.

 

به گفته وی، سیسی همچنین در این پیام بر امکان اعتماد امریکا به مصر به عنوان شریکی که "حامی ثبات است و در حل بحران‌های منطقه و مبارزه با تروریسم" نقشی تاثیر گذار دارد، تاکید کرده است.

 

سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر گفت: پنس نیز بر تمایل رئیس جمهوری جدید آمریکا به همکاری با مصر و حمایت از آن  به ویژه در مسیر برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کرده است.

 

ابوزید افزود، سفر شکری به واشنگتن چند روز به طول می‌انجامد و قرار است وی در جریان این سفر با جان کری، وزیر خارجه امریکا و رهبران کنگره آمریکا دیدار کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------