آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ مانع بازشماری آراء در «میشیگان» می‌شود/ دعوت کلینتون از هوادارانش برای حمایت از بازشماری آراء



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,انتخابات ریاست جمهوری

تیم ترامپ با تنظیم نامه‌ای مخالفت‌آمیز و ارسال آن به کمیته انتخابات میشیگان، خواستار توقف فرایند بازشماری آراء در این ایالت شده است.

 در حالی که «هیلاری کلینتون» از هوادارانش می‌خواهد برای حمایت از بازشماری آراء انتخابات ریاست جمهوری به میدان بیایند اما گزارشات حاکی از مخالفت و ممانعت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا از این امر است.

 

به گزارش  فارس، در حالی که «جیل استاین» رهبر حزب سبز و نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رسما درخواستی را برای بازشماری آراء ایالت «میشیگان» ارائه داده اما رسانه‌های محلی خبر می‌دهند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا مانع این امر شده است.

 

یک منبع خبری به نقل از مقامات آمریکا گزارش می‌دهد تیم ترامپ با تنظیم نامه‌ای مخالفت‌آمیز و ارسال آن به کمیته انتخابات میشیگان، خواستار توقف فرایند بازشماری آراء در این ایالت شده است.

 

این کمیته نیز درپی دریافت این مخالفت‌نامه، بازشماری را تا گرفتن تصمیمات جدید به تعویق انداخته است.

 

این در حالی است که تیم انتخاباتی «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ در ریاست جمهوری، به شدت از هوادارانش دعوت کرده که خواستار بازشماری آرا در میشیگان شوند و داوطلبان نیز برای نظارت بر این امر اعلام آمادگی کنند.

 

به نوشته «دیلی کالر»، رئیس تیم انتخاباتی کلینتون در میشیگان «کیتی کِلی» طی ایمیلی به حامیان هیلاری، از آنها خواست برای بازشماری آراء در ایالت‌های «میشیگان» «ویسکانزین» و «پنسیلوانیا» به میدان بیایند اما تاکید کرد که فرایند رای‌گیری در این سه ایالت را زیرسوال نمی‌برند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------