آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

وزیر خارجه آلمان: نمی‌توانیم چشمان خود را روی بازداشت‌های ترکیه ببندیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , وزیر خارجه آلمان

امیدوارم که موضوع توافق لوزان به توافقی سیاسی بدل نشود. معتقدم که همگان می‌دانند اگر ما موضوع مرزها را زیر سوال ببریم آنگاه چه پیش خواهد آمد.

 اشتاین‌مایر گفت این کشور نمی‌تواند درباره مسئله بازداشت‌های گسترده دسته جمعی در ترکیه پس از وقوع کودتای نافرجام بی‌تفاوت بماند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ای پی تی ان، فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر خارجه آلمان، گفت: ما نمی توانیم چشمان خود را به روی بازداشت های دسته جمعی در ترکیه ببندیم.

 

وی در اظهاراتی در آتن گفت: در خلال آخرین دیدارم از ترکیه، این موضوع را به طور شفاف اعلام کردم که ما نمی توانیم زمانی که شاهد بازداشت های دسته جمعی و تقریبا در همه اقشار و از جمله از معلمان، پلیس ها و روزنامه نگاران هستیم، چشمان خود را ببندیم و به گونه ای دیگر به این موضوع بنگریم.    

 

وزیر خارجه آلمان افزود: امیدوارم که موضوع توافق لوزان به توافقی سیاسی بدل نشود. معتقدم که همگان می‌دانند اگر ما موضوع مرزها را زیر سوال ببریم آنگاه چه پیش خواهد آمد.  

 

اشتاین‌مایر در بخشی دیگر از اظهاراتش درباره یونان نیز گفت: در حال حاضر که شاهد بحران اقتصادی و مالی هستیم به نظرم تمامی اروپا بر روی این موضوع که یونان وضعیت خاصی دارد، هم نظر هستند. حالا که موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا وجود دارد ما مطمئنیم که یونان یکی از کشورهایی است که از اروپا حمایت می کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------