مسکو: ارتش سوریه تمامی حملات تروریست‌ها به تدمر را ناکام گذاشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزارت دفاع روسیه

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه توانستند با پشتیبانی هوایی روسیه تمامی حملات تروریست‌ها به تدمر را ناکام بگذارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: هشت هزار غیرنظامی دیگر از شرق حلب خارج شدند. تمامی غیرنظامیانی که از مناطق درگیر کوچ کردند در مراکز امدادرسانی سکونت یافتند. مرکز "حمیمیم" در طول ۲۴ ساعت و با استفاده از پهپادها روند کوچ غیرنظامیان را از محله‌های محاصره شده نظارت می‌کند.

 

کوناشنکوف گفت: مسئولان مرکز ما طی ۲۴ ساعت گذشته مساحت‌هایی حدود ۸.۵ هکتار در حلب، دو مدرسه، یک مسجد، دو کلینیک، دو نیروگاه برق و ۳.۵ کیلومتر از مسیر خودروها را از مین و بمب پاکسازی کنند.

 

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه توانستند با پشتیبانی هوایی روسیه تمامی حملات تروریست‌ها به تدمر را ناکام بگذارند.

 

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که تروریست‌ها با استفاده از عاملان انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده حمله به تدمر را انجام دادند اما جنگنده‌های ارتش سوریه و روسیه شب گذشته ۶۴ حمله را به مقرهای تروریست‌ها در اطراف تدمر انجام داده و بیش از ۳۰۰ تروریست را از پای درآوردند.

 

به گفته وزارت دفاع روسیه ۱۱ تانک و خودروی زرهی و ۳۱ خودروی مجهز به تیربار نیز منهدم شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------