آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

دادستان سابق کره‌جنوبی به اتهام فساد 4 سال زندانی می‌شود



  اخبارربین الملل,خبرهای  بین الملل,دادستان سابق کره‌جنوبی

این دادستان سابق در پرونده‌ای دیگر مربوط به اتهام رشوه در ارتباط با یک بازی رایانه‌ای تبرئه شده است. این پرونده مربوط به دریافت پول از موسس کمپانی بازی‌های یارانه‌ای نکسون و مربوط به سال ۲۰۰۵ است.

 دادگاهی در کره جنوبی امروز (سه شنبه) حکم چهار سال زندان را برای یکی از دادستان‌های ارشد و سابق این کشور به اتهام فساد مالی صادر کرده است.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جین کیونگ – جوون، دادستان سابق و ارشد کره جنوبی به اتهام تحت فشار قرار دادن معاون سابق مدیر بخش هوانوردی کره جنوبی برای انتقال ۷ / ۱۴ میلیارد وون (۱۲ میلیون دلار) در ارتباط با قراردادهای ساخت و ساز متعلق به یکی از اقوامش متهم و به چهار سال حبس محکوم شد.

 

سخنگوی دادگاه سئول گفت، این دادستان سابق در پرونده‌ای دیگر مربوط به اتهام رشوه در ارتباط با یک بازی رایانه‌ای تبرئه شده است. این پرونده مربوط به دریافت پول از موسس کمپانی بازی‌های یارانه‌ای نکسون و مربوط به سال ۲۰۰۵ است.

 

به گفته این دادگاه، این دادستان سابق در ازای توقف تحقیقات درباره بی نظمی‌های مالی در بخش هوایی کره جنوبی در سال ۲۰۱۰، معاون سابق مدیر اجرایی این بخش را تحت فشار قرار داد تا از خدمات شرکتی استفاده کند که به یکی از اقوامش تعلق دارد.

 

این کمپانی توانست قرارداد ۱۲ میلیون دلاری را تا ژوئیه سال جاری میلادی به دست بیاورد.

 

دادگاه مذکور برای سو یونگ-وون، یکی از مقام‌های این بخش هوایی در کره جنوبی به اتهام دست داشتن در این پرونده فساد قرار دو سال حبس تعلیقی صادر کرده است.

 

دادستان‌های کره جنوبی گفته‌اند که جین کیونگ جوون ۴۰۰ میلیون وون (۳۴۳ هزار دلار) از موسس کیم جئونگجو، موسس کمپانی‌های بازی‌های رایانه‌ای "نکسون" دریافت کرده تا سهام کمپانی را بخرد و سپس آن را با قمیت بالاتر به کمپانی بازگرداند.

 

جین کیونگ جوون که یکی از معاون‌های رسمی در دفتر دادستانی بود، از دادستان‌های ارشد کره جنوبی محسوب می‌شود که در ژوئیه دستگیر شد. دفتر دادستانی وی را در اوت ۲۰۱۶ از کار برکنار کرد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------