آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

نقص فنی هواپیما سفر محرمانه هیأت سعودی را بر ملا کرد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  ,سفر محرمانه هیأت سعودی

در حالی که روابط مصر و عربستان شاهد تنش‌هایی شدید است، نقص فنی یک هواپیمای اختصاصی عربستان در فرودگاه قاهره از سفر پنهانی یک هیأت سعودی بلندپایه به مصر پرده برداشت.

 به گزارش ایسنا، یکی از مسئولان فرودگاه قاهره که نخواست نامش فاش شود، گفت: نقص فنی یک هواپیمای عربستانی سبب شد که این هواپیما نیم ساعت پس از برخاستن از فرودگاه قاهره به فرودگاه بازگردد زیرا ادامه مسیر تا ریاض با وجود نقص فنی دشوار بود.

 

این منبع افزود: هواپیمای عربستانی چهار مسئول سعودی را با خود حمل می‌کرد که ریاست هیأت آنان با ترکی بن عبد المحسن آل الشیخ، مشاور دیوان پادشاهی عربستان بود.

 

این منبع اشاره نکرد که آیا هیأت سعودی قاهره را ترک کرده است یا خیر و همچنین چیزی درباره دلایل این سفر نگفت. با وجود این، وی تأکید کرد که هیأت سعودی با یک هواپیمای اختصاصی به قاهره آمده بود و سفرش غیر علنی بود.

 

به گزارش العالم به نقل از  پایگاه روسیا الیوم، در حالی که اختلافات مصر و عربستان که ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها درباره بحران‌ها و مسائل منطقه است، هر چند وقت یکبار در رسانه‌های دو طرف علنی می‌شود، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش می‌کنند تنش‌های موجود را کمتر کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------