آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

بازداشت معاون ابوبکر بغدادی در موصل



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل , ابوبکر بغدادی

عملیات ' ای نینوا ما می آییم ' امروز سه شنبه با بازداشت معاون ابوبکر بغداد رهبر گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای مشترک نظامی در شرق شهر موصل پیروزی جدیدی را رقم زد.

 به گزارش انتخاب، گروه های مقاومت و الحشد الشعبی و نیروهای نظامی یک باند جنایتکار شامل 15 داعشی از جمله ابوحارث المتیوتی معاون ابوبکر بغدادی رهبر داعش را بازداشت کردند.

 

این باند بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی اهالی منطقه محله البکر در ساحل چپ موصل دستگیر شد و توسط گردان اطلاعات سازمان مبارزه با تروریسم جهت بازجویی تحویل مقامات ذیربط شدند.

 

از سوی دیگر نیروهای مبارزه با تروریسم که دو روز پیش به محله القدس واقع در ساحل مزبور یورش برده بودند، امروز موفق به آزادسازی آن شدند و در این میان داعشی ها متحمل تلفات سنگین جانی و نظامی شدند.

 

پیشرفت و ایستادگی و پیروزی نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی موصل در تمامی بخش های آن ادامه دارد و در همین رابطه الحشد الشعبی یورش ناکام داعشی ها به روستای جلیوخان در جنوب شرق موصل را سد کرده و دو خودرو بمب گذاری شده تروریست ها را منهدم کرده و سرنشنیان شان را به هلاکت رساند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------