آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

رییس کمپین ترامپ در نیویورک وادار به استعفا شد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

رییس کمپین ترامپ در ایالت نیویورک و عضور هیأت مدیره آموزش و پرورش این ایالت بخاطر اظهارات توهین آمیز و نژادپرستانه اش در مورد اوباما و همسر وی، با تصمیم اعضای این هیأت از سمت خود استعفا داد.

 به گزارش ایرنا، «کارل پالادینو» سرمایه دار و فعال سیاسی آمریکایی که همزمان با سرپرستی کمپین انتخاباتی ترامپ در ایالت نیویوک عضویت در هیأت مدیره آموزش و پرورش این ایالت را نیز برعهده داشت، هفته گذشته خانواده اوباما و دولت وی را مورد حملات شدید قرار داده و گفته بود که آرزو می کند اوباما بر اثر ابتلا به بیماری 'جنون گاوی' بمیرد و در کنار مشاورش والری جرت که در سلول زندان به دست یک جهادی کشته شده، به خاک سپرده شود.

 

وی، این اظهارات را در گفت وگو با یکی از نشریات محلی شهر «بوفالو نیویورک» نیز تکرار و اضافه کرده بود که علاوه بر مرگ اوباما بر اثر ابتلا به بیماری جنون گاوی، آرزو می کند که میشل اوباما همسر وی نیز پس از زندگی کردن با یک گوریل در آفریقا به بیماری مبتلا شده و بمیرد.

 

هیأت مدیره اداره آموزش و پرورش روز پنجشنبه با تشکیل جلسه ای اضطراری، سخنان این متحد ترامپ را 'بی هیچ شبهه ای نژادپرستانه' و نفرت انگیز خواند و خواستار استعفای وی از مقام خود شد.

 

پالادینو پس از این اظهارات، در گفت وگو با برخی رسانه های محلی عذرخواهی کرده و گفته بود که منظور وی این بوده که در مورد 'این جماعت' یعنی خانواده اوباما که به گفته وی باعث رنج و آزار مردم زیادی در این کشور شده اند، حرف های طنزآمیز و در عین حال آزار دهنده ای بزند اما قرار نبوده که این اظهارات در رسانه ها منتشر بشوند.

 

این عذرخواهی ها مورد قبول هیأت مذکور قرار نگرفت و با رأی اکثریت از وی خواسته شد تا از سمت خود استعفا دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------