آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آمريکا اعلام کرد قادر است تحريم هايي را عليه پوتين اعمال کند



اخبار,اخبار بین الملل,ولادیمیر پوتین


 اخبار بین الملل - آمريکا اعلام کرد قادر است تحريم هايي را عليه پوتين اعمال کندآمريکا اعلام کرد قادر است تحريم هايي را عليه پوتين اعمال کند

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت آمریکا می تواند به طور بالقوه تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعمال کند اما چنین اقدامی به این زودیها انجام نخواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از رویترز ، جنیفر ساکی در پاسخ به پرسش رادیو « صدای مسکو » درباره اینکه آیا آمریکا در حال بررسی تحریم احتمالی شخص پوتین است افزود :« بله ، مشخص شدن نتیجه چنین اقدامی مهم است. آمریکا قادر است افراد ، شرکت ها و بخش ها را تحریم کند. هدف تحریم نیست. هدف کاهش تنش است.»

آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم ممنوعیت صدور روادید و مسدود شدن دارایی ها را علیه برخی مقامات روس اعمال کرده اند. این تحریم ها پس از اقدام روسیه به انضمام شبه جزیره کریمه به این کشور اعمال شد.

واشنگتن و بروکسل هر دو اعلام کرده اند در تلاش برای اعمال اقدامات اقتصادی شدیدتر علیه روسیه هستند مگرآنکه متحدان مسکو در شرق اوکراین از موضع خود عقب نشینی کنند.
 
 اخبار  بین الملل - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------