آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آغاز دور جدید اعتراضات ضد ترامپ از امروز



صدها هزار تن از معترضان به ریاست جمهوری ترامپ از امروز (شنبه) در واشنگتن علیه پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده دست به راهپیمایی می‌زنند./div>

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان قرار است ظرف چند روز در سراسر ایالات متحده دست به راهپیمایی بزنند اما تظاهرات ضد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل , اعتراضات ضد ترامپ

 تظاهرات اصلی قرار است روز ۲۰ ژانویه همزمان با مراسم تحلیف ترامپ در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار شود و در آن شخصیت‌های برجسته هنری آمریکا حضور خواهند داشت.

 در حال حاضر قریب به ۱۹۰ هزار تن از طریق پایگاه اجتماعی "فیس‌بوک" اعلام کردند که در این راهپیمایی اعتراضی شرکت می‌کنند و ۲۵۰ هزار تن دیگر نیز اعلام کردند که تمایل دارند در این راهپیمایی ضد ترامپ حضور یابند.

 

سازمان دهندگان این راهپیمایی اعتراضی در بیانیه‌ای اعلام کردند: انتظار داریم در این راهپیمایی از حقوق زنان، خانواده‌ها و اجتماعاتشان حمایت شود.

 سازمان دهندگان این راهپیمایی اعتراضی بدون اشاره خاص به عبارت "ضد ترامپ" گفتند: مردم اعم از زن و مرد با هر سن و سال، فرهنگ یا رویکرد سیاسی قرار است در این راهپیمایی حضور یابند و به دنبال تضمین حقوق مهاجران و دستیابی به سایر خدماتی هستند که منتقدان ترامپ، وی را به تلاش برای بی‌اعتنایی به این حقوق متهم می‌کنند.

 

انتظار می‌رود که در این راهپیمایی شهروندان آفریقایی – آمریکایی‌ هم حضور یابند. اعضای جنبش "زندگی سیاه پوستان مهم استگ نیز بخشی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی است.

 

این تظاهرات در نزدیکی کنگره آمریکا آغاز شده و در نزدیکی National Mall  پایان می‌یابد.

 

همچنین مقام‌های امنیتی آمریکا اعلام کردند ۲۸ هزار نیروی امنیتی در جریان مراسم تحلیف ترامپ حضور خواهند داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------