کرملین: ترامپ به روسیه وابسته نیست



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, کرملین

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: ادعاهای برخی کارشناسان و تحلیلگران خارجی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وابسته به روسیه است، درست نیست.

 به گزارش ایرنا، پسکوف امروز (شنبه) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه1» گفت: بسیاری از کارشناسان خارجی دونالد ترامپ را فرد نزدیک به کرملین می دانند که این برداشت یک اشتباه بزرگ است.

 

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: ترامپ فرد روسی نیست بلکه یک شهروند آمریکایی و رئیس جمهوری این کشور است.

 

ترامپ با توجه به اظهاراتی که در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حمایت از بهبودی روابط با مسکو کرده، بارها متهم به نزدیکی و طرفداری از روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور شده است.

 

ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از همه از سوی هیلاری کلینتون نامزد رقیب و شکست خورده خود، باراک اوباما رئیس جمهوری سابق این کشور و حزب دموکرات متهم به داشتن ارتباط غیرمعمول با روسیه شده بود.

 

شبکه خبری سی ان ان آمریکا نیز در این رابطه اعلام کرد که روسیه اسناد رسوا کننده ای علیه ترامپ دارد که کاخ کرملین آن را بی اساس خواند

 

روسیه این اتهام ها را که برای اجیر کردن رئیس جمهوری کنونی آمریکا تلاشی انجام داده است، رد و اعلام کرد: دونالد ترامپ اجیر کرده مسکو نیست.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------