آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

عامل حمله به دفتر حزب حاکم ترکیه کشته شد



   اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل  ,ترکیه

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که عامل حمله پنجشنبه گذشته به ساختمان حزب 'عدالت و توسعه' استانبول ترکیه در درگیری با نیروهای پلیس این کشور کشته شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم و به نقل از رسانه های ترکیه، نیروهای پلیس 'بیلگی هان کربات' عامل حمله به ساختمان حزب عدالت و توسعه را در شهرستان 'مرادلی تکیر' واقع در استان تکیر داغ کشتند.

 

منابع امنیتی ترکیه افزودند: 'بیلگی هان کربات' عضو گروه تروریستی جبهه آزادی بخش خلق انقلابی ترکیه بوده و در فهرست عناصر تروریستی وزارت کشور ترکیه قرار داشته است.

پیش تر خبرگزاری رویترز از دستگیری دو مظنون حملات تروریستی چند روز گذشته استانبول ترکیه خبر داده بود.

 

پنجشنبه گذشته ساختمان مرکزی حزب حاکم 'عدالت و توسعه' (آک) در منطقه سوتلوجه استانبول مورد حمله راکتی قرار گرفت. راکتی که به این ساختمان پرتاب شد، منفجر نشد و به کسی آسیبی نرسید.

 

'سلیم تمورجو' رئیس شعبه استانبول حزب حاکم به دنبال این حمله گفت: مهاجمان به این ساختمان دو نفر بودند و به احتمال قریب به یقین این افراد از اعضای سازمان تروریستی موسوم به جبهه آزادی بخش خلق انقلابی dhkp-cبودند.

 

استانبول در سال گذشته و اوایل سال جاری میلادی شاهد چندین حمله تروریستی و انتحاری خونین بود که ده ها تن در این حملات کشته و یا زخمی شده اند.

 

حملات تروریستی درحالی ادامه دارد، که پلیس استانبول، همواره درحال آماده باش بوده و تدابیر امنیتی گسترده ای در سطح شهر اجرا می شود.

 

حملات تروریستی موجب کاهش جدی سفر گردشگران به این شهر تاریخی و توریستی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------