آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

لغو اولین سفر ملی ترامپ



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا که قرار بود روز پنجشنبه به میلواکی، ویسکانسین برود سفرش را پس از آن لغو کرد که معترضان تهدید کردند یک راهپیمایی گسترده در محل احتمالی سخنرانی ترامپ برگزار می‌کنند.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، مگان اسکرپنسکی، یکی از مقام‌های ارتش آمریکا از گارد هوایی ملی این کشور تایید کرد که دونالد ترامپ این سفر را کنسل کرده است.

 

وی گفت، اطلاعی درباره علت لغو این سفر از سوی ترامپ ندارد. کاخ سفید هم اعلام نکرد که چرا این سفر لغو شده یا زمان دیگری برای آن در نظر گرفته شده است یا خیر.

 

ترامپ قرار بود در کارخانه "هارلی – دیویدسون" در میلواکی، ویسکانسین و درباره اوضاع اقتصادی سخنرانی کند. این نخستین سفر ملی ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا محسوب می‌شد که لغو شد. وی در دسامبر 2016 و در پی پیروزی‌اش در انتخابات به این ایالت رفته بود.

 

اگرچه مقصد ترامپ برای سفر به ویسکانسین تایید نشده بود معترضان یک گروه فیس بوکی ایجاد کرده و خواستار تظاهرات ضد ترامپ در مقابل کارخانه شده بودند.

 

شبکه خبری سی.ان.ان نیز گزارش داد که این کمپانی اعلام کرده که محل مناسبی برای برگزاری سخنرانی ترامپ نیست چون معترضان قصد داشتند در مقابل آن دست به راهپیمایی و تجمع گسترده بزنند.

 

بیش از 1000 تن گفته بودند که قصد دارند تا در این راهپیمایی حضور داشته باشند و 4500 تن دیگر نیز گفتند که تمایل دارند تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

این گروه فیس بوکی اعلام کرد که تشویق مردم برای حضور در تظاهرات باعث شده تا ترامپ سفرش را به میلواکی کنسل کند.

 

"ائتلاف میلواکی علیه ترامپ" نیز مدعی شده بود که می‌داند محل سخنرانی ترامپ کجاست. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------