آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

تصویری که مسلمان ها و یهودی ها را به هم نزدیک می کند (+عکس)



دو خانواده مسلمان و یهودی تصمیم گرفته اند به منظور آشنا شدن بیشتر با یکدیگر در هفته جاری یک شام مشترک را تجربه کنند.

 به گزارش عصر ایران؛ از دوشنبه گذشته و از زمانی که عکاس روزنامه آمریکایی "شیکاگو تریبیون" تصویری مربوط به اعتراض دو خانواده مسلمان و یهودی ساکن شیکاگو به فرمان اجرایی اخیر ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور به آمریکا را منتشر کرد، این عکس بازخورد بسیار گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای آمریکا و جهان داشته است.

 

اعتراض هماهنگ دو پدر دو خانواده مسلمان و یهودی ساکن شیکاگو با فرزندانشان به فرمان اجرایی ترامپ در فرودگاه شیکاگو، دهها هزار بار در شبکه های اجتماعی در آمریکا بازنشر شده است و به عنوان یکی از تصاویر جالب و پرمعنا از آن یاد می شود.

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,مسلمان ها و یهودی ها

گفتنی است شهروند مسلمانی که به همراه دختر 7 ساله اش " مریم " در این عکس دیده می شود 15 سال پیش از ترکیه به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا اقامت دارد. نام او " فاتح ییلدیریم " است.

 

جالب اینکه پس از انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی دو خانواده مسلمان و یهودی تصمیم گرفته اند به منظور آشنا شدن بیشتر با یکدیگر در هفته جاری یک شام مشترک را تجربه کنند.

 

این دو خانواده مسلمان و یهودی به طور اتفاقی دوشنبه گذشته در حاشیه گردهمایی اعتراضی به فرمان اجرایی ترامپ در فرودگاه بین المللی شیکاگو در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در همین حال عکاس روزنامه شیکاگو تریبیون آمریکا تصاویری از آنها را گرفته و برای نخستین بار روی صفحه توییتر این روزنامه آمریکایی منتشر کرد.

 

این عکس جالب در همان ساعات نخست پس از انتشار بیش از 16 هزار بار ری توییت شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------