آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ یک قانون دیگر اوباما را لغو کرد



  اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

رئیس‌جمهوری میلیاردر آمریکا از اصلاحات مالی در وال‌ استریت عقب‌نشینی کرد چرا که به گفته او دوستانش قادر نبودند پولی قرض کنند! این قانون موسوم به "داد- فرانک" سال ۲۰۱۰ برای جلوگیری از وقوع بحران مالی به دست اوباما امضا شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، "قانون اصلاح وال‌استریت و حفاظت مصرف‌کننده" موسوم به قانون "داد- فرانک" که ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۰ به امضای باراک اوباما، رئیس جمهوری وقت آمریکا رسید، تغییرات بسیاری را بر رویه‌های مربوط به شرکت‌های مالی و غیر مالی آمریکا اعمال کرد.

 

قانون داد- فرانک (Dodd-Frank) یک چارچوب قانونی برای شرکت‌های فعال در بازار اوراق بهادار و صنعت خدمات مالی آمریکا ایجاد کرد و تاثیرات مستقیم و غیرمستقیمی بر بنگاه‌های فعال در این بازار و صنعت داشت. از جمله مزایای این قانون می‌توان به بنیانگذاری نهادهایی برای حمایت بیش‌تر از مصرف‌کنندگان، بالا بردن شفافیت و حساب‌دهی گزارشگری و ایجاد قوانین سخت‌گیرانه برای وثیقه‌های مربوط به وام‌های رهنی اشاره کرد. هدف از امضای این قانون، جلوگیری از وقوع بحران‌های مالی آتی بوده است.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا گفت: من افراد زیادی دارم، دوستان من البته که کسب و کار خوبی دارند اما نمی‌توانند پول قرض بگیرند. آنها نمی‌توانند پول قرض بگیرند چون بانک‌ها اجازه چنین کاری را به آنها نمی‌دهند و علت آن هم قوانین و مقررات داد-فرانک است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------