آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

داعش ۱۵ غیرنظامی عراقی را سوزاند



  اخبار  بین الملل ,خبرهای  بین الملل, داعش

عناصر گروه تروریستی داعش در جنایتی تازه، ۱۵ غیر نظامی از جمله چند کودک را در استان کرکوک در شمال عراق، زنده زنده در آتش سوزاند.

 به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، یک منبع امنیتی در استان کرکوک، روز شنبه اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش ۱۵ غیرنظامی، که شامل اعضای ۳ خانواده از جمله چند کودک بودند را به اتهام «ترک سرزمین خلافت»، اعدام کردند.

 

این منبع، که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: داعش این افراد را در مسیر مواصلاتی بین منطقه «الریاض» و کوه‌های «حمرین» (جنوب غرب کرکوک) بازداشت کرد و پس از آن که بر روی آنان نفت ریخت، در حضور گروهی از غیر نظامیان سوزاند.

 

به گفته این منبع، داعش غیرنظامیان را تهدید کرده درصورتی که منطقه تحت کنترل این گروه تروریستی را ترک کنند، آنها را خواهد سوزاند.

 

شهرستان حویجه واقع در ۵۵ کیلومتری جنوب غرب استان کرکوک از ماه ژوئن ۲۰۱۴ به اشغال داعش درآمده است که طی این سه سال، حدود ۱۵۰ هزار غیر نظامی از این منطقه به کرکوک فرار کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------