روسیه بمباران تروریست‌ها در سوریه را افزایش می‌دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

روسیه که از مهرماه سال گذشته با درخواست سوریه مواضع گروههای تروریستی به ویژه داعش را زیر بمباران هوایی و موشکباران قرار داده، اعلام کرده است، این عملیات را افزایش می دهد.

 به گزارش  ایرنا ، روسیه برای افزایش عملیات ضدتروریستی در سوریه هواپیماهای بیشتری به این کشور اعزام کرده است که در عملیات علیه گروههای تروریستی بکار گرفته می شود.

 

روزنامه روسی نزاویسیمایا گازتا روز دوشنبه در این باره نوشت: به رغم اینکه مقدمات مذاکرات صلح سوریه جریان دارد، عملیات نظامی سرکوب تروریست ها برای روسیه همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

در این گزارش به نقل از منابع سوری آمده است: روسیه در روزهای اخیر چهار جنگنده بمب افکن پیشرفته سوخو-34 به پایگاه هوایی حمیمم منتقل کرده که نقش اصلی را در عملیات علیه تروریست ها بر عهده دارند.

 

روزنامه روسی با اشاره به اینکه وزارت دفاع روسیه هنوز در باره این خبر اظهارنظری نکرده است، نوشت: افزایش هواپیماها کاملا طبیعی می نماید، زیرا پس از اعلام کاهش نیروهای روس در سوریه که اوایل ماه ژانویه انجام شد، اوضاع همچنان بی ثبات است.

 

به نوشته نزاویسیمایا گازتا، «نیروهای ارتش سوریه حمله های گسترده علیه داعش را شروع نکرده اند. در همین حال، با توجه به افزایش اقدام های نظامی ترکیه و ائتلاف آمریکایی امکان دارد، مناطق نفت خیز پس از سرکوبی داعش در رقه و دیرالزور تحت کنترل نیروهای آمریکا قرار گیرد و شهرهای کلیدی الباب و اعزاز واقع در شمال استان حلب هم زیر سلطه ترکیه درآید.

 

روزنامه روسی نوشت: به همین دلیل، نیروی هوافضای روسیه فعالیت خود را در سوریه افزایش داده و حمله های هوایی به مراکز گروه تروریستی داعش در منطقه الباب را بیشتر کرده است.

 

سوریه بیش از شش سال است، به دلیل حضور گروههای مسلح و تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره که از سوی غرب به ویژه آمریکا و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، شاهد بحران است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------