آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

رویترز : ترامپ پست مشاور امنیت ملی را به رابرت هاروارد پیشنهاد داد



  اخبابین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ

خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دریاسالار(ژنرال سه ستاره) 'رابرت هاروارد' جانشین پیشین فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش این کشور پیشنهاد داده است، تا تصدی سمت مشاور امنیت ملی را بپذیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این دو مقام آگاه در گفت و گو با رویترز تاکید کردند: هنوز مشخص نیست که آیا هاروارد این پیشنهاد را از سوی ترامپ پذیرفته است یا خیر؟

 

گمانه زنی ها پیرامون مشاور جدید امنیت ملی آمریکا در حالی است که مایکل فلین به دلیل آنچه که تماس تلفنی با سفیر روسیه در آمریکا عنوان شده است، مجبور به استعفا شد.

 

فلین در استعفا نامه اش از ارائه اطلاعات ناقص به ترامپ در ارتباط با روابط با روسیه سخن گفته است.

هنوز جزییات بیشتری درباره استعفای فلین منتشر نشده اما برخی قانونگذاران آمریکایی در روزهای گذشته خواستار برکناری وی شده بودند.

 

گفته می شود روابط شخصی وی با مقام های روسی و گفت وگوها درباره تحریم های آمریکا علیه روسیه از موضوعات جنجال برانگیز علیه فلین بوده است.

 

رسا نه ها به نقل از رویترز نوشتند گه هاروارد' دوران نوجوانی خود را در تهران گذرانده و پدرش پیش از انقلاب اسلامی مستشار نظامی ارتش ایران بوده است.

 

پایگاه خبری دیلی میل پیشتر درباره جانشنیان احتمالی فلین نوشت: 'جوزف کیت کلاگ' بازنشسته نظامی ارتش آمریکا، ژنرال چهار ستاره 'دیوید پترائوس'، رئیس پیشین سازمان سیا ودریاسالار(ژنرال سه ستاره) 'رابرت هاروارد' جانشین پیشین فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش این کشور ازجمله نامزدهای اصلی برای تصدی این سمت می باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------