آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه: اسد را نمی‌شناسم / از بین داعش و اسد، اسد گزینه بهتری است



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل, اسد

مارین لو پن" تصریح کرد: من بشار اسد را نمی‌شناسم و هرگز با وی دیدار نخواهم داشت. درباره سوریه 2 گزینه وجود دارد، داعش و اسد، که بدون شک اسد گزینه بهتری است.

کاندیدای راست‌گرای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که با بقای اسد در راس حکومت سوریه موافق است.

 

به گزارش عصرایران، "مارین لو پن" کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که اکنون در لبنان به سر می‌برد اعلام کرد که اگر گزینه جایگزین بشار اسد، داعش باشد، وی با بقای اسد در راس حکومت سوریه موافق است.

 

به نوشته سایت "النشرة"، لو پن گفت: نظر من با دیدگاه "سعد الحریری" نخست وزیر لبنان درباره سوریه متفاوت است. اولویت من از بین بردن داعش است؛ زیرا این گروه بزرگترین خطر برای منطقه و فرانسه است.

 

الحریری، نزدیک به عربستان سعودی، مخالف بقای اسد در سوریه است.

 

لو پن تصریح کرد: من بشار اسد را نمی‌شناسم و هرگز با وی دیدار نخواهم داشت. درباره سوریه 2 گزینه وجود دارد، داعش و اسد، که بدون شک اسد گزینه بهتری است. ما در لیبی با همین وضعیت روبرو شدیم. به ما گفتند "قذافی" دیکتاتور است اما هرج و مرج جایگزین آن شد و همین امر نیز درباره عراق نیز رخ داد و هرج و مرج و داعش جای صدام را گرفت.

 

لوپن که رهبر جبهه ملی فرانسه و وابسته به جریان راست‌گرای تندروهای فرانسه است، در ادامه گفت: من نماینده افراط‌گرایان و تندروها نیستم بلکه ملی‌گرایی هستم که از حاکمیت فرانسه و کشورهایی که حاکمیت برای آنها مهم است، از جمله لبنان، حمایت می‌کنم.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------