درخواست ترامپ از حامیانش برای برگزاری تظاهرات



  اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل , ترامپ

به دنبال گردهمایی اعتراضی بارزترین بازیگران هالیوود علیه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از حامیانش خواست تا دست به راهپیمایی بزرگی بزنند.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: میلیون‌ها تن از افرادی که برای "رشد مجدد آمریکا" در انتخابات رای دادند، باید راهپیمایی خودشان را برگزار کنند. این راهپیمایی باید بزرگترین تجمع باشد.

 

برنی سندرز، کاندیدای سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درمیان افرادی بود که این پیشنهاد از سوی ترامپ را مورد استهزا قرار داد.

 

پیام توئیتری ترامپ پس از آن منتشر شد که بازیگران مطرح هالیوودی چون "جودی فاستر" و "مایکل جی. فاکس" در گردهمایی برای دفاع از حقوق مهاجران در بورلی هیلز سخنرانی کردند.

 

فاکس که خود متولد کاناداست و ۲۰ سال قبل شهروندی آمریکا را به دست آورده درباره اقدامات اخیر دولت واشنگتن در قبال مهاجران گفت که بیرون راندن یا عدم اجازه برای ورود مهاجران به داخل ایالات متحده "توهین به شرافت انسانی" است.

 

این گردهمایی یکی از اعتراضات بزرگ علیه سیاست‌های ترامپ شامل عدم رعایت حقوق زنان، مهاجران و آزادی‌های رسانه‌ای بود.

 

حامیان ترامپ که تنها چند هزار تن بودند تاکنون برای دفاع از وی و در رویدادهایی رسمی حضور یافته‌اند اما دست به راهپیمایی گسترده نزدند، درحالی که مخالفان ترامپ در مقیاس گسترده علیه وی در سراسر جهان دست به راهپیمایی زدند.

 

دستور ترامپ برای ممانعت از ورود شهروندان از هفت کشور مسلمان یکی از بزرگترین دلایل برگزاری راهپیمایی‌های گسترده علیه وی در سراسر جهان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------