شانس اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه متهم به پرداخت حقوق برای مشاغل جعلی



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

لو پن متهم است که در دوران نمایندگی خود در پارلمان فرانسه دستیارانی معرفی کرده است که بدون انجام کار حقوق دریافت می‌کردند.

نماینده جریان راست افراطی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برای پاسخ به اتهاماتی درباره معرفی دستیاران غیرواقعی در دوران نمایندگی پارلمان به دادگاه فراخوانده شد. پیش از این رقیب وی "فرانسوا فیون نیز به همین اتهام به دادگشانس اول انتخابات ریاست جمهوری متهم به پرداخت حقوق برای مشاغل جعلیاه فراخوانده شده بود.

 

به گزارش عصرایران، روزنامه فرانوسوی لوفیگارو از فراخوانده شدن "مارین لوپن" کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه، رئیس  حزب راسط افراطی "جبهه ملی" و نماینده پارلمان اروپا خبر داد.

 

لو پن متهم است که در دوران نمایندگی خود در پارلمان فرانسه دستیارانی معرفی کرده است که بدون انجام کار حقوق دریافت می‌کردند.

 

فرانسوا فیون دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز به همین اتهام از سوی دادگاه فراخوانده شده بود. وی نماینده جریان چپ فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری آینده است و رقیب لوپن به شمار می رود.

 

بر اساس منابع نزدیک به لو پن، وی حضور در دادگاه و پاسخ به عنوان‌های اتهامی خود را نپذیرفته و اظهار کرده است که تا پیش از پایان دوره تبلیغات انتخاباتی در دادگاه حضور نخواهد یافت.

 

لوپن، در حال حاضر نماینده پارلمان اروپا و دارای مصونیت پارلمانی است.

 

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد. در این انتخابات "بنوا آمون" نامزد حزب سوسیالیست فرانسه، "فرانسوا فیون" نامزد حزب جمهوری‌خواهان، "مارین لو پن" نامزد جبهه ملی فرانسه (راست افراطی)، "ژان – لوک ملانشن" نامزد حزب چپ، "یانیک ژادو" نامزد حزب سبزها و "امانوئل مکرون" بانکدار و نامزد مستقل، کاندیدا شده‌اند.

 

براساس نظرسنجی ها برآورد می شود لوپن در انتخابات آینده با کسب 25 درصد از کل آرا، در رتبه نخست قرار بگیرد اما در مرحله دوم انتخابات، متحمل شکست شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------