آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سریال غلط‌های املایی ترامپ در توییتر (+عکس)



غلط‌های املایی رئیس جمهور آمریکا باز هم در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این چندمین بار است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پست‌های توییتری خود مرتکب غلط املایی می‌شود. وی که علاقه بسیاری به توییتر دارد و حتی این علاقه مورد تمسخر رسانه‌ها و کاربران نیز قرار گرفته باز هم از نوشتن شکل صحیح یک کلمه بازماند. 

 

ترامپ بعدازظهر روز جمعه خواستار بررسی و تحقیق در خصوص نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس آمریکا، و رابطه‌اش با روسیه شد و این موضوع را در توییتر نیز به اشتراک گذاشت اما در نوشتن کلمه hereby چند بار اشتباه کرد. وی در توییت اول نوشت: «من بدینوسیله درخواست می‌کنم که پس از شومر، تحقیقات درباره [نانسی] پلوسی و ارتباط نزدیک وی با روسیه و اظهارات دروغین‌اش انجام شود». اما در این پیام کلمه hereby را به اشتباه hearby نوشت. 

 

ترامپ پس از اینکه متوجه اشتباه خود شد در صدد اصلاح این اشتباه برآمد اما مجددا آن را اشتباه تایپ کرد و نوشت hear by. این در حالی است که مابین این دو پیام پستی نیز منتشر و در آن از نظام آموزشی آمریکا انتقاد کرد و نوشت: "ما باید نظام آموزشی را اصلاح کنیم تا کودکان‌مان دوباره عظمت را به آمریکا بازگردانند".

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, غلط‌های املایی ترامپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------