آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نماینده مسلمان کنگره: کشورهای تروریست در فهرست ممنوعه ترامپ قرار نگرفته اند



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل , نماینده مسلمان کنگره

یک نماینده مسلمان آمریکایی فرمان ضدمهاجرتی جدید دونالد ترامپ را تبعیض‌آمیز خواند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "کیث الیسون"، نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته اعلام کرد: فرمان جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان به آمریکا همچنان تبعیض‌آمیز است و حتی از ورود افرادی که به کمک فوری در آمریکا نیاز دارند هم جلوگیری می کند. 

 

وی در مصاحبه با شبکه "ام اس ان بی سی" فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ را "غیرمنطقی" و "خبیثانه" خواند و گفت: "این طرحی بود که از همان ابتدا ورود افراد را بخاطر مذهبشان ممنوع می کرد و همچنان همان هدف را دنبال می کند. یعنی شاید این طرح ضدمهاجرتی همه مسلمانان جهان را از ورود به آمریکا منع نکند؛ اما همه مردمی که شامل این طرح می شوند بخاطر مذهبشان منع شده اند." 

 

الیسون در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به کشورهایی که فعالیت های تروریستی در آمریکا انجام داده اند نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که آنها در فهرست کشورهای ممنوعه قرار ندارند. این یک فهرست غیرمنطقی است. یک فهرست خبیثانه است. فرمان جدید ترامپ مردمی را که در کشورهای جنگ زده و خطرناک زندگی می کنند و به دنبال یافتن یک زندگی  جدید در آمریکا هستند، از داشتن چنین فرصتی منع می کند. این یک طرح غیرانسانی و ظالمانه است." 

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طرح ضدمهاجرتی جدید خود را روز دوشنبه امضا کرد. در طرح ضدمهاجرتی جدید اتباع 6 کشور مسلمان به مدت 90 روز اجازه ورود به خاک آمریکا را ندارند. در فرمان جدید ترامپ، عراق از فهرست این کشورها حذف شده است. 

 

کیث الیسون سیاستمدار سیاهپوست آمریکایی و یک مسلمان است. وی هنگام سوگند خوردن از قسم یادکردن با انجیل که سنت معمول نمایندگان است سر باز زد.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------