آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

کاخ سفید: احتمال دیدار پوتین و ترامپ در نشست گروه ۲۰ قابل تأیید نیست



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,کاخ سفید

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، در حال حاضر احتمال دیدار روسای‌جمهوری آمریکا و روسیه در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ قابل تائید نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شون اسپایسر اعلام کرد، در حال حاضر، کاخ سفید نمی‌تواند تائید کند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس وی در جریان نشست سران گروه ۲۰ که در آلمان برگزار می‌شود، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 

پوتین و ترامپ اولین تماس تلفنی رسمی خود را در ماه ژانویه برقرار کردند که در آن دو طرف درباره مسائلی نظیر تحولات خاورمیانه، مناقشه اسرائیل و فلسطین، تلاش ها برای مبارزه با تروریسم و مسائل راهبردی دیگر گفت‌وگو کردند.

 

در همین حال، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پیش از این در گفت‌وگویی با شبکه خبری سی.ان.ان تصریح کرد که احتمال دارد ترامپ و پوتین در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ که اوایل ژوئیه برگزار خواهد شد، دیداری با یکدیگر داشته باشند.

 

به گزارش ایسنا، نشست سران گروه ۲۰ نخستین رویدادی است که ترامپ و پوتین هر دو در آن شرکت می‌کنند.

 

سخنگوی کاخ سفید گفته است: تیم ترامپ به طور فعال درباره ملاقات‌های دوجانبه در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ مشغول بررسی است اما درباره دیدار ترامپ و اوباما مطلبی برای گفتن ندارم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------