ترامپ حقوق ریاست جمهوری خود را به نهادهای خیریه می‌بخشد/ درخواست کمک از رسانه‌ها برای تعیین نهاد خیریه



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل , ترامپ

سخنگوی کاخ سفید در نشست مطبوعاتی خود با اعلام این خبر گفت: ترامپ وعده داده بود که حقوقش را ببخشد و وی پایان سال این کار را خواهد کرد.

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که وعده انتخاباتی خود را عملی خواهد کرد و تمام حقوق خود را به انجمن های خیریه خواهد بخشید.

 

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ترامپ از بخشیدن حقوقش به انجمن‌های خیریه تا پایان سال خبر داد.

 

حقوق سالانه ترامپ تقریبا 400 هزار دلار است که وی همه آن را به انجمن‌ها و موسسات خیریه آمریکایی خواهد بخشید.

 

ترامپ در همین راستا از رسانه‌های آمریکایی خواسته است که در تعیین نهاد مستحق این بخشش به وی کمک کنند.

 

"شان اسپایسر" سخنگوی کاخ سفید در نشست مطبوعاتی خود با اعلام این خبر گفت: ترامپ وعده داده بود که حقوقش را ببخشد و وی پایان سال این وعده را عملی خواهد کرد.

 

اسپایسر به خبرنگاران حاضر در نشست گفت: ترامپ از شما می‌خواهد که در تعیین نهادهایی که استحقاق این مبالغ را دارند به وی کمک کنید.

 

در حالی که رابطه ترامپ با رسانه‌ها و خبرنگاران خوب نیست و وی بارها آنها را هدف حملات تندی قرار داده بود، شان اسپایسر با لحنی غیرجدی گفت: بهترین راه برای تعیین نیازمندان سپردن این موضوع به رسانه‌هاست.

 

برخی رسانه‌ها معتقدند اسپایسر برای یادآوری پرداختن بیش از حد رسانه‌ها به موضوع بخشش‌های ترامپ و خانواده وی پیش از انتخابات این جمله را گفته است.

 

ترامپ در جریان کمپین تبلیغاتی پیش از انتخابات خود گفته بود که تنها حداقل حقوق یعنی یک دلار از حقوق ریاست جمهوری خود را برداشت خواهد کرد و بقیه آن را به نهادهای خیریه خواهد بخشید.

 

بخشش حقوق توسط رئیس جمهور در آمریکا سابقه داشته است. پیش از این "هربرت هوور" سی و یکمین رئیس جمهور و "جان اف. کندی" سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نیز حقوق‌های ریاست جمهوری خود را به انجمن‌های خیریه بخشیده بودند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------