آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

تصویر همسر ترامپ جنجال به پا کرد(عکس)



یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به جنجال های ایجاد شده بر سر انتشار نخستین عکسِ ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان بانوی اول این کشور پرداخت. 

به گزارش ایرنا، 'اینکوایرر' روز سه شنبه نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا منتشر کرد که باعث ایجاد اختلاف نظر در افکار عمومی این کشور شد.

 

در این عکسِ مدل پیشین (ملانیا) در دست چپ او یک انگشتر الماس بسیار بزرگ و در دست راستش انگشتر درخشان دیگری دیده می شود که به نظر منتقدان تلاش وی در خودنمایی و نمایش ثروت خود است.

  اخبار بین الملل  ,خبرهای بین الملل , همسر ترامپ

به نوشته پایگاه اینترنتی مذکور، بسیاری در آمریکا این عکس را مصنوعی و شبیه به عکس هایی که در دهه 90 قرنِ گذشته در مدارس از دانش آموزان می گرفتند، دانستند.

 

منتقدان بسیاری هم به محتوای پیام ملانیا ترامپ که همزمان با عکس منتشر شده اشاره کردند که در آن گفته شده عکس در محل اقامت جدید ترامپ در کاخ سفید گرفته شده و به هزینه های زیادی که بر مردم آمریکا به خاطر اقامت وی در نیویورک تحمیل اشاره کردند.

 

ملانیا ترامپ بر خلاف همسران رئیسان جمهوری پیشین آمریکا به دور از دونالد ترامپ در برج مجللی در نیویورک زندگی می کند و چندان در دید عموم ظاهر نمی شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------