آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پادشاه اردن: روس‌ها در پایان در مورد اسد معامله خواهند کرد



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, پادشاه اردن

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید با روس‌ها در تمامی این مسائل در زمانی واحد تعامل کنند.

 پادشاه اردن اعلام کرد که روس‌ها در پایان کار، در مورد چگونگی کنار رفتن بشار اسد از قدرت "معامله" خواهند کرد.

 

به گزارش ایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن در مصاحبه با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفت: من بر این باورم که رقه از دست داعش خارج خواهد شد. شرایط در سوریه و عراق در مسیر شکست تروریسم به نحو مطلوب پیش می‌رود.

 

وی تصریح کرد: اما تنها مشکل این است که افراد مسلح به جنوب و به سمت اراضی اردن حرکت خواهند کرد که این امر چالشی را ایجاد می‌کند اما ما آماده این امر با هماهنگی با آمریکا و انگلیسی‌ها هستیم.

 

پادشاه اردن درخصوص حملات شیمیایی اخیر در سوریه نیز گفت: ما نیز مسئولیت اخلاقی برعهده داریم چراکه اعضایی در جامعه بین‌الملل هستیم و باید با این فاجعه هولناک در سوریه مقابله کنیم. ما باید سیاست یکپارچه‌ای را درخصوص آنچه که مورد قبول و آنچه که مورد قبول نیست، اتخاذ کنیم.

 

وی در مورد پیش‌بینی‌اش نسبت به میزان موافقت روس‌ها برای کنار رفتن اسد از قدرت در پایان مذاکرات ژنو گفت: من بر این باورم که روس‌ها در پایان کار در مورد چگونگی کنار رفتن بشار اسد معامله خواهند کرد، ما به نظامی نیاز داریم که تمامی مردم سوریه آن را بپذیرند. برای روس‌ها مهم‌ترین چیز کریمه است، اگر به تفاهمی در مورد شبه جزیره کریمه دست یافته شود، من معتقدم که در این صورت شاهد انعطاف بسیار بیشتری از سوی روسیه در مورد سوریه خواهیم بود و من معتقدم که اوکراین نیز با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کند.

 

ملک عبدالله دوم در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا تمایلی به همکاری آمریکا با روسیه پیرامون سوریه دارد، اظهار کرد: من به شما می‌گویم که چرا این امر موفقیت آمیز خواهد بود، از دیدگاه روس‌ها، آنها در حال بازی شطرنج سه جانبه‌ای هستند. برای آنها، کریمه حائز اهمیت است و سوریه و اوکراین نیز مهم هستند و ما شاهد حضور روس‌ها در لیبی نیز هستیم. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید با روس‌ها در تمامی این مسائل در زمانی واحد تعامل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------