آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نتایج یک نظرسنجی: محبوبیت ترامپ به 38 درصد کاهش یافت



  اخباربین المل,خبرهای بین المل,ترامپ

تازه ترین نتایج نظرسنجی روزانه موسسه گالوپ نشان می دهدکه میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به 38 درصدکاهش یافته است.

 طبق گزارش نشریه آمریکایی هیل، این نتایج که روز دوشنبه منتشر شد پایین ترین میزان محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا را از اول آوریل (1ش2 فروردین) تاکنون نشان می دهد.

 

در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) محبوبیت ترامپ به پایین ترین حد (35 درصد) رسید.

 

طبق گزارش گالوپ، میزان محبوبیت ترامپ در صد و پانزدهمین روز ریاست جمهوری اش پایین تر از رئیسان جمهوری قبلی خود در همین مقطع زمانی است.

 

آمارمرکز تایید شغلی ریاست جمهوری در موسسه گالوپ حکایت از آن دارد که محبوبیت «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا 64 درصد، «جورج دبلیو بوش» و «بیل کلینتون» رئیسان جمهوری قبل از وی به ترتیب 56 و 45 درصد در همین مقطع زمانی از دوران ریاست جمهوری شان بوده است.

 

دولت ترامپ از زمان اخراج «جیمز کومی» رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در هفته گذشته با جنجال ناشی از چنین تصمیمی مواجه است.

 

نظرسنجی گالوپ بر اساس مصاحبه تلفنی با 1500 نفر از افراد بزرگسال و با ضریب خطای 3 درصد انجام شده است.

 

نتایج نظرسنجی دیگری که نشریه هیل منتشر کرده است نشان می دهد که فقط 29 درصد آمریکایی ها تصیم ترامپ درباره اخراج کومی را تایید می کنند. طبق نظرسنجی مشترک ان بی سی و وال استریت ژورنال که در بازه زمانی بین 11 تا 13 مه (21 تا 23 اردیبهشت) انجام شده 38 درصد از آمریکایی ها با این تصمیم ترامپ مخالف هستند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------