آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ: بحران ونزوئلا مایه ننگ جامعه بشری است



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری مشترک با «خوان مانوئل سانتوس» رئیس جمهوری کلمبیا با انتقاد از بحران سیاسی – اقتصادی ونزوئلا گفت: این وضعیت مایه ننگ جامعه بشری است و در دهه های اخیر بی سابقه بوده است.

 به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ترامپ افزود: ما دهه ها است که چنین مشکل و خشونتی که می بینیم را شاهد نبوده ایم.

 

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: مردم غذای زیادی برای خوردن ندارند. خشونت بسیاری وجود دارد. ما هر آنچه که لازم باشد با همکاری یکدیگر انجام خواهیم داد تا این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: با نگاه به ذخایر نفتی ونزوئلا و ثروت های بالقوه این کشور تعجب می کنید که چرا چنین اتفاقی رخ داده و چگونه ممکن است؟

 

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه ونزوئلا مدت هاست دچار ضعیف مدیریت شده، گفت: وضعیت ونزوئلا به طور قطع تغییر خواهد کرد بگونه ای که آنها بتوانند از سرمایه ها به درستی بهره ببرند و از مردم خود حراست کنند.

 

اظهارات ترامپ در شرایطی مطرح شده که وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه هشت قاضی دادگاه عالی ونزوئلا را به اتهام آنچه که تضعیف دمکراسی و حمایت از فساد دولتی خواند، تحریم کرد.

 

ونزوئلا در هفته های گذشته آبستن حوادث بسیاری بوده است. تورم بالا در این کشور اقتصاد را به ورطه نابودی کشانده و مردم را به خیابان ها آورده است.

 

تظاهرات ضد دولتی در ونزوئلا در روزهای گذشته شدت بیشتری به خود گرفته و با کشته و زخمی شدن ده ها تن همراه شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------