انتقاد ملانیا از عملکرد ضعیف سخنگوی کاخ سفید در دفاع از ترامپ



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, ملانیا

ملانیا ترامپ گمان می‌کند که سخنگوی کاخ سفید به اندازه کافی نتوانسته از همسرش در مقابل گزارش‌های رسانه‌ای درباره عملکرد رئیس‌جمهور حمایت کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ملانیا ترامپ چندین ماه آغازین خود را به عنوان بانوی اول آمریکا در نیویورک سپری کرده و معمولا به صورت تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور گفت‌وگو کرده و با او درباره اینکه فضای داخلی کاخ سفید از بیرون چگونه به نظر می‌رسد، گفت‌وگو کرده است.

 

به گفته یکی از مشاوران بیرونی که ارتباط نزدیکی با رئیس‌جمهور دارد ملانیا ترامپ به شدت معترض است که شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید به درستی کار خود را انجام نداده و نتوانسته به خوبی در دفاع از رئیس‌جمهور عمل کند.

 

چنین اظهارنظراتی این موضوع را به ذهن متبادر می‌کند که آیا اسپایسر پس از بازگشت ترامپ به آمریکا در پست خود باقی خواهد ماند یا خیر.

 

در حالی که ملانیا معمولا به عنوان فردی در نظر گرفته می‌شود که از حیطه کاری همسرش حذف شده است این بانوی ۴۷ ساله تاکنون توانسته نقشی فعالانه بر هشدار دادن به رئیس‌جمهور درباره ماجراهای آسیب زا داشته باشد.

 

در کنار مشاوران مورد اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا ملانیا معمولا به صورت تلفنی شبانه گفت‌وگوهایی با رئیس‌جمهور داشته و مسائل را با وی در میان می‌گذارد.

 

به گفته یکی از مشاوران، ملانیا درباره افشاگری‌ها بسیار نگران است.

 

هفته‌هاست که سمت اسپایسر در میان زمین و هوا معلق است و ممکن است که با بازگشت ترامپ از سفرش به خاورمیانه و اروپا او به سمتی پایین‌تر سقوط کند.

 

در حالی که کاخ سفید با افشاگری‌های آسیب زا دست و پنجه نرم می‌کند ملانیا نیز از سوی برخی دستیاران این دفتر سیاسی که به شدت از رئیس‌جمهور انتقاد می‌کنند، به چالش کشیده شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------