آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

طومار داعش در فارس پیچیده شد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,داعش

پس از اقدام تروریستی داعش در تهران و دستگیری عوامل مرتبط با این جنایت در شیراز و چند شهر دیگر کشور، عده ای با پخش شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تحرکات این تروریست ها سعی در بر هم زدن امنیت روانی مردم می کنند..

  «خبرجنوب» نوشت: پیام هایی که این روزها در فضای مجازی و از سوی منابع غیر موثق دست به دست می چرخد از برنامه ریزی های جدید داعش برای اقدامات تروریستی در کشور خبر می دهد که این اخبار بی پایه و اساس نگرانی هایی را در میان مردم از جمله استان فارسی ها ایجاد کرده است. در همین رابطه رئیس کل دادگستری فارس در نشست خبری اخیر خود گفت: انتشار اخبار و اطلاعاتی از جانب هر دستگاه و نهادی بدون تایید مقام قضایی فاقد اعتبار است . علی القاصی مهر حتی از دستگاه های انتظامی و امنیتی خواست بدون اطلاع دستگاه قضایی از انتشار این گونه اخبار خودداری کنند.وی خاطرنشان کرد که اقدام تروریستی اخیر موجب انسجام نیروهای امنیتی و نظامی در مواجهه با حوادث مشابه می شود.

 

رئيس كل دادگستري فارس گفت: پرونده مربوط به افرادي كه مشكوك به عناصر داعش هستند در دادسراي انقلاب تحت رسيدگي است.لازم به یادآوری است روز پنج شنبه و جمعه با هوشیاری نیروهای امنیتی، طی عملیات انتظامی و اطلاعاتی هفت نفر از عوامل مرتبط با داعش در فارس دستگیر شدند که همگی تحت تحقیقات قضایی هستند.

 

روز تاسوعا و عاشورای سال گذسته نیز یک گروه تکفیری در این استان دستگیر شده بودند که پرونده آن ها به صورت ویژه در حال بررسی است و تا پایان خرداد ماه حکم نهایی در دادگاه انقلاب صادر می شود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------