مهار سرطان با تومورهای سرطانی



اخبار,اخبارپزشکی,سرطان

سرطان بیماری خطرناک و کشنده ای است و به خصوص با گسترش تومورهای سرطانی وضعیت خطرناک تر و غیرقابل کنترلی به خود می گیرد.

به گزارش فارس، سرطان بیماری خطرناک و کشنده ای است و به خصوص با گسترش تومورهای سرطانی وضعیت خطرناک تر و غیرقابل کنترلی به خود می گیرد. یافتن راه هایی برای کنترل تومورهای سرطانی و جلوگیری از گسترش آنها، راه حل کلیدی مقابله با بیماری سرطان است و می توان از این طریق جان برخی بیماران سرطانی را نجات داد.

حال محققان راهی برای مهار تورمورهای خطرناک سرطانی یافته اند که در قالب آن از تومورهای اولیه به عنوان ابزاری برای کند کردن رشد سلول های سرطانی و مقابله با شکل گیری تومورهای ثانویه که به تعمیق سرطان منجر می شوند، استفاده می شود.

در قالب این روش درمانی از گسترش تومورهای سرطانی جلوگیری می شود تا فرصت مناسب برای درمان بیماری مذکور به وجود آید. تخریب تومورهای اصلی و خطرناک از طریق تومورهای اولیه و استفاده از پروتئین هایی که بتوانند از سلول های در معرض خطر در حین حرکت در بدن حفاظت کنند، از جمله سازوکارهایی است که در این روش درمانی به کار گرفته می شود.

محققان آمریکایی این طرح در زمان بررسی نحوه گسترش تومورهای سرطانی، اکوسیستم عجیبی را شناسایی کردند که آزمایش آن بر روی موش نشان داد که روش یادشده برای درمان تومورهای سرطان سینه موثر است. انتظار می رود در آینده بتوان از روش مذکور برای نابودی تومورهای سرطانی خطرناک و مقابله با برخی انواع سرطان استفاده کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------