تازه ترین روش پیشگیری از بارداری توسط آقایان



اخبارپزشکی,خبرهای پزشکی,بارداری

تحقیقات حاکی از آن است که در سال 2016 جدیدترین و موثرترین روش کنترل بارداری برای آقایان طراحی می شود و تا سال 2018 به بازار می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ از جمله روش‌های کنترل بارداری متداول میان افراد، استفاده از قرص‌های ضدبارداری و یا وسایلی از این دست است. در بیشتر روش‌های کنترل بارداری، فشار و تمرکز بر روی خانم‌ها است و به همین علت دانشمندان و محققان اخیرا به ای فکر افتادند که موثرترین روش کنترل بارداری برای آقایان طراحی کنند.

دانشمندان پس از تحقیقات و بررسی‌های مکرر توانستند روشی را کشف کنند که در آن کنترل تولد از طریق مردان انجام می‌شود. آن‌ها توانستند با ترکیب برخی مواد و هورمون‌ها، ژلی را درست کنند که با تزریق آن به مردان بارداری و تولد در بازه زمانی مشخصی تحت کنترل زوجین درمی‌آید. در واقع تزریق این ژل سبب مهار و توقف جفت‌های نر در مردان می‌شود.

آن‌ها در آزمایشگاه تاثیر این ژل را بر روی  برخی حیوانات از جمله خرگوش‌ها امتحان کردند و توانستند تا حدی قابل ملاحظه به موفقیت برسند اما هنوز باید روی مواد تشکیل‌دهنده آن ژل بیشتر کار کنند و نوید داده‌اند که تا سال 2018 طراحی و آماده‌سازی آن به پایان خواهد رسید و آماده عرضه در بازار خواهد شد.

 

اخبار پزشکی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------