طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات

وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی در افتتاح مرکز درمانی شهرستان رودان در استان هرمزگان، گفت: فرزندان استان هرمزگان به تدریج پزشکان و متخصصان آینده خواهند شد چرا که ۳۰ درصد ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی متعلق به مردم بومی همان منطقه است و امیدواریم که وزارت بهداشت بتواند به تعهدات خود در تامین پرسنل مانند پزشکان، پرستاران و پیرا پزشکان عمل کند.

وی با بیان اینکه در این منطقه از کشور در گذشته کارآمدی چندانی نداشته ایم، اظهار داشت: یکی از دلایل عدم موفقیت وزارت بهداشت در این منطقه این بوده که شرکای ما به وظایف و تعهدات خود عمل نکرده و از ما به موقع حمایت نکرده اند. امیدواریم که بیمه ها این عقب ماندگی را جبران کنند اما پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها تاخیر زیادی دارد که در تاریخ ، رابطه بین ارائه دهنده و دریافت کننده خدمت، چنین تاخیری بی سابقه بوده است.

وزیر بهداشت به تلاش های ارزشمند وزارت بهداشت برای جبران تاخیر پرداخت بدهی بیمه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم تاخیر پرداخت ها را کاهش دهیم و امیدواریم شرکای ما در سال۹۵ عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان رودان در کمترین زمان در دولت یازدهم به بهره برداری رسید، افزود: با توجه به مراجعه بیماران از شهرهای نزدیک و دور به این بیمارستان، اطمینان داشته باشید که ما نهایت کمک را به آن خواهیم کرد و نیازهای کوتاه مدت به سرعت و نیازهای بلند مدت مانند تامین نیروی انسانی متخصص بومی، با تاخیر برطرف می شوند اما منتظر بهره برداری از بیمارستان های جاسک و بندرعباس نیز هستیم.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم دلگرمی و حمایت از نیروهای متخصص اعزام شده به شهرستان رودان، اظهار داشت: مسئولان شهری هر چقدر به خوشنام ماندن ارائه خدمات در این بیمارستان کمک کنند، می توانیم نیروهای بیشتری را برای این منطقه جذب کنیم.

 

اخبار پزشکی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------