با عینک های طبی برای همیشه خداحافظی کنید



  اخبارپزشکی,خبرهای   پزشکی, عینک
در دنیای امروز میلیون ها نفر به علت دوربینی یا نزدیک بینی مجبور به استفاده از عینک هستند. اما ابداع یک قطره چشم منحصر به فرد اصلاح عیوب انکساری را ممکن خواهد کرد. 

به گزارش مهر به نقل از فیوچریسم، مبدع این قطره چشم می گوید ترکیبات موجود در این محصول که بر مبنای فناوری نانو ابداع شده قادر به برطرف کردن مشکلات قرنیه چشم خوک بوده و می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک بتوان با استفاده از همین قطره چشم نیاز به استفاده از عینک در انسان ها را برای همیشه از بین برد.

 

این اولین بار است که یک قطره چشم برای حل دائمی مشکل دوربینی و نزدیک بینی ابداع می شود. این قطره هم در کودکان و هم در بزرگسالان و برای رفع هر دو مشکل دوربینی و نزدیک بینی قابل استفاده است.  

 

تنها در آمریکا ۵ تا ۱۰ درصد از مردم با مشکل دوربینی و حدود ۴۲ درصد از آنها که بین ۱۲ تا ۵۴ سال سن دارند با مشکل نزدیک بینی دست به گریبان هستند. افرادی که در مناطق شهری زندگی می کنند معمولا دوبرابر افراد روستانشین با خطر ابتلا به این مشکل مواجه هستند.

 

استفاده از این قطره های منحصر به فرد در آینده می تواند جایگزین استفاده از لنزهای چشمی هم بشود و با استفاده از آنها تمرکز بر روی اشیا از فواصل مختلف ممکن خواهد شد. همچنین بیماران می توانند با نصب یک برنامه تلفن همراه بر روی گوشی خود و اندازه گیری میزان مشکل انکساری چشمانشان یک الگوی خاص برای استفاده از قطره های چشم مذکور به دست آورند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------